آرسی (جیتیآی ۱۸۰)
این مدل در سال ۲۰۰۳ میلادی و به مناسبت موفقیتهای پژو با این خودرو در مسابقات رالی در بین سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ و برای تکرار موفقیتهای پژو ۲۰۵ در دهه ۸۰ میلادی معرفی شد. این خودرو در بازار انگلستان با نام GTi 180 و در سایر نقاط دنیا با نام RC به میرسید. ۲۰۶RC در محدوده کلاس خود عملکرد بالایی را به ارمغان آورد. این خودرو از موتور ۲لیتری EW10J4S بهره میبرد که با استفاده از سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها و همچنین منیفولد ورودی و خروجی بهبود یافته، میتواند تا ۱۷۷ اسب بخار نیرو به صورت تنفس طبیعی تولید کند که این خودرو را قادر به رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در ۷٫۳ ثانیه میکند.
این مدل، تنها به صورت هاچبک سه درب به تولید رسید و وزنی معادل ۱٬۱۰۰ کیلوگرم داشت. از جمله امکانات این مدل میتوان به رینگ چرخ آلیاژی ۱۷ اینچی، مجموع ۶ ایربگ، صندلیهای اسپرت مسابقهای، مکانیزم تعویض دنده کوتاه، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESP، سیستم کنترل کشش ASR، سیستم ترمز بسیار قوی تر، اکسل عقب با بازوهای تقویتی و نسبت دنده اصلاح شده برای دندههای ۱ و ۲ نام برد. درنهایت تولید این مدل، در سال ۲۰۰۶ و سه سال پس از آغاز تولید، خاتمه یافت.
کوپه روباز (سیسی)
این خودرو در سال ۲۰۰۰ معرفی شد. سقف این خودرو از نوع تاشوی برقی و بر اساس سیستم جرج پائولین میباشد که برای اولین بار در سال ۱۹۳۵ بر روی پژو ۴۰۲ نصب گردید. این مدل شامل موتورهای ۱۶۰۰cc TU5 و ۲۰۰۰cc EW10J4 میشود. این خودرو در سال ۲۰۰۷ با خودروی ۲۰۷CC جایگزین شد.
برای ثبت اگهی رایگانبه سایت شهر24 مراجه کنید
ماشین داخلی خودرو ,سیستم ,تولید ,سیستم کنترل منبع
درباره این سایت